14333188_1796613727248316_6674723537931040339_n

Եո Լուիզան եմ, 10 տարեկան: Եկել եմ համար 176 դպրոցից  արդեն սիրելի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր: Ես սիրում եմ դիզայնը, պարը և երգը, իսկ ազատ ժամանակ սիրում եմ նկարել, թղթով ինչ-որ բան պատրաստել: Ես հաճախել  եմ  պարի ուղիղ չորս տարի, իսկ երգի ՝ երկու տարի:  Ես առաջին անգամ եկել եմ կրթահամալիր իմ քույրիկի մոտ, ում  անունն է Միլենա Թևատրոսյան:  Նա այստեղ  ավագ դպրոցում է սովորում,  նրա ներկայացումը  տանիքում  էր,  ես հավանեցի նաև  տիար Բլեյանին, նա  լավ մարդ է հաստատ: Ես նաև հաճախ եմ նկարահանվում տարբեր տեսահոլովակներում, որը ինձ դուր է գալիս, ես հավանեցի իմ  ուսուցչուհուն, նա ինձ հետ շատ ջերմ  էր,   ես շատ ուրախացա, երբ իմացա որ նա է իմ  ուսուցչուհին, ինչպես նաև մայրիկս նրան շատ հավանեց, շատ հավանեցի դպրոցը:  Ընկեր Սոնան շատ պարզ է բացատրում և հեշտ: Լավ է երբ դասղեկդ սրտովդ է  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a comment